czwartek, 28 kwietnia 2011

DIY + stan włosowy :)

Już dawno ukończyłam mój pierwszy projekt :



Jeszcze nie wiem co zrobię z resztą koszulek... 

27 każdego miesiąca miałam wklejać aktualne zdjęcie moich włosów


Przepraszam za jakość, ale życie niestety :/

Zakupiłam już olej kokosowy (3 użycia), piję także Skrzypokrzywę.

Po tym zdjęciu zauważyłam, że mam bardzo wciętą talię :) Jakoś zawsze uważałam, że mam bardzo szerokie ramiona. Chyba są tej samej szerokości co biodra, tylko ta talia daje takie złudzenie :)
Dziewczyny nie wiecie jaki krój sukienki byłby najlepszy dla takiej figury?
Te bary to dla mnie utrapienie :)


day 08 - a song that you know all the words to
 Radiohead - Karma Police
For a minute there I lost myself
.

4 komentarze:

  1. Hej, mam taki zbiór porad ubraniowych i między innymi jak ukryć szerokie ramiona. Napisz do mnie na maila, jeżeli chcesz żeby Ci to wysłać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jakie Ty masz ładne włosy, dziewczyno! :)
    talia bardzo kobieca. ja również mam spore wcięcie, które lubię podrkeślać sukienkami ołówkowymi. :)

    BUZIAK. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka!A skoro mowa o włosach jeżeli jeszcze nie wypróbowałaś to polecam od siebie WAX odżywkę do kupienia w aptece...ja miałam od zawsze cienkie,słabe włosy,oklapnięte a odkąd zaczęłam regularnie stosować ją w połączeniu z szamponem włosy niesamowicie mi się poprawiły!Są gęste,grubsze i prawie w ogóle nie są zniszczone!


    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komplement dla pokoju :*
    Bardzo mi lajk ta koszulka z serduszkiem, zwłaszcza do tej marynarki Twojej, jak założyłaś raz :>

    OdpowiedzUsuń