wtorek, 5 kwietnia 2011

Bukmen's done DIY




1. Szkic
2-3. Skończona Buka

Musiałam się pochwalić. :)

----//----

Nie chce mi się nic robić. Nic, poza oczywiście siedzeniem przed kompem. Obliczyłam, że w kwietniu do szkoły chodzimy tylko jakieś 15 dni. I pomyśleć, że tylko jeszcze maj i kawałek czerwca... Nie podoba mi się, że tak wszystko szybko ucieka. Może powinnam częściej wychodzić na dwór.
Dzisiaj w głowie mam bardzo niepoukładane. Potrafię godzinami gadać o głupotach. Istna woda.

Do jednej zakupionej w sh koszulki chciałam doszyć serce panterkowe, tylko nie mam w domu żadnego odpowiedniego materiału. Mam jedynie kawałek zebry.
Zaczynam chyba odżywać. Może kiedyś dodam moje stare rysunki.
Zaczynam zapominać jak to było być kimś twórczym. Powoli staję się chyba szarą masą... Świadomie - a to jest chyba w tym najgorsze.

day 05 - a song that reminds you of someone
Pink Floyd - High Hopes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz