czwartek, 7 lipca 2011

Unicorn DIY


Jednorożec dla koleżanki.

Chyba zrobiło się cieplej na dworze. Trzeba się trochę ruszyć - szczerze mówiąc, zaszyłam się w domu.
Przyszła zamówiona książka "O fotografowaniu" A. Mroczka., kupiłam także Wiedźmina 2. No i wczoraj robiłam koszulkę. Wiecie co odkryłam? Sprawia mi to bardzo dużą przyjemność. Kolejny fetysz. Powyższy jednorożec powstał "od ręki" - farba była poprzedzona jedynie szkicem węglowym. A i ja niestety nie potrafię rysować z wyobraźni :/ Za wzór posłużył mi jakiś deviant, a raczej jego fragment.
Zakładam właśnie stronę moich koszulek na fb. Nazywa się "Tee - Aleksandra Głuch" i na razie jest naga.

Chyba pomaluję sobie paznokcie

4 komentarze:

  1. Za niedługo będziesz projektowała koszulki na skalę światową :)
    Mój ojciec ma pełno książek o fotografii, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać, pomimo tego, że bardzi lubię fotografować.

    U mnie GIVEAWAY :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześwietna koszulka! zakochałam się, jest takie słodki :) kurcze ty to umiesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ;) + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń